Wednesday, July 22, 2009

Introducere

In poza sunt eu acum o luna si ceva, este weekend-ul in care a inceput cea mai mare aventura a vietii mele, cel putin pana atunci.
In acel weekend au venit stapanii de la Bucuresti, vin destul de rar pe aici pe la noi si de obicei stau putin. De cand stapana mea "bunica" a ramas singura parca au inceput sa vina mai des... dar ce stiu eu? sunt doar de doi ani pe aici serifa peste curte.
Nu mereu am stat legata in lant, ma mai certa "bunica" pentru ca ii rupeam plantele sau cand saream cu labele pline de noroi pe ea, si nu a inteles niciodata jocul meu in care ii ascundeam cate un papuc... dar in primavara asta m-a legat. Pare mai obosita in ultima vreme.
Bunica lipseste mereu iarna, se duce la Bucuresti si pe mine ma lasa aici singura. Vin din cand in cand niste oameni si-mi dau sa mananc, nu e tocmai placut, insa m-am descurcat peste iarna, ba chiar am facut si pui. Am 3 pui toate fete. Cand erau mici veneau oameni si se uitau la ele, ii spuneau bunicii ca ei vor catei nu catele si plecau.
.....
Vineri seara
- Mamaia nu le mai suporta, fac galagie noaptea, daca sunt libere strica totul prin curte. Saptamana trecuta a scapat aia alba si foarte greu am reusit sa o legam la loc. Si in plus mananca mai mult decat ea.
- Pai bine, si ce ai vrea sa facem? ii dam niste bani, aducem mancare... ce putem face?
- A incercat sa scape de ele, a dus doua la marginea satului dar s-au intors.
- Fete destepte :)
.......
Nu am inteles de ce baiatul acela m-a mangaiat mai mutl decat de obicei, am primit mai multa mancare, toata lumea era trista.


va continua....

No comments:

Post a Comment