Thursday, July 23, 2009

o zi ploioasa

Sambata la pranz
- Mihai, ce s-a intamplat, m-am speriat cand am vorbit cu tine la telefon. Ce ai?
- Nimic.
- Este ok bunica?
- E ok...ma rog, a aiurea... am facut ceva naspa de tot. Ti-am zis ca in iarna a fatat cateaua ei 3 catele si nu a reusit sa le dea. Mai bine nu ma duceam. Ce naiba mi-a trebuit, puteau sa se descurce si fara mine la culesul ciresului. A trebuit sa abandonam doua catele langa Alexandria... nu vreau sa mai vorbesc. Nu vreau sa ma mai gandesc la asta.
- Ok, nu mai zic nimic, haide ca intarziem. Cu ce costum mergi?
- Cand ne-am suit in masina a inceput sa alerge dupa noi, probabil ca a fost lovita de o masina deja - la cat de proasta este. Cum naiba am putut eu sa fac asa ceva?
....
Sambata noaptea
- Daca nu incerc, ce fel de om mai sunt, aveam impresia ca sunt ok. Culmea este, cand a iesit din sac se bucura sa ne vada, saraca de ea.
- Da Mihai, e aiurea. Uite ce, vin eu cu tine maine si o cautam. Daca o gasim bine, daca nu, macar stii ca ai incercat.
- OK. Te sunt maine dimineata. Ce porcarie cu Catanga asta...aproape ca strica nunta Laurei... nu mai pleaca odata, cred ca nu si-a facut tariful si tot se invarte pe la mese. Ma duc pe terasa sa nu ma mai polueze fonic.

No comments:

Post a Comment